Nå er alle de som har meldt seg til tjeneste i forbindelse med lørdagens fest i Herøyhallen fordelt i ulike komitéer. Samtidig benytter leder Kirsti Iversen i Herøy IL sjansen til å takke alle frivillige.
Leder i Herøy IL, Kirsti Iversen, ønsker via Herøyfjerdingen å takke alle de som stiller opp på dugnad og hjelper idrettslaget til å gjennomføre denne festen. Kjempebra.
I forbindelse med kommende helgs store fest med Vassendegutane i Herøyhallen har hun sendt ut følgende brev om arbeidsoppgaver til de frivillige:
Komitébrev til de som har oppgaver i forbindelse med fest i herøyhallen 5.mai
Rigging av scene torsdag ettermiddag (3.mai) kl.18:00: Otto (sjef), Svein Asbjørn, Johnny, Arnt Erling, Trond, Tore G, Torstein L
Pyntekomité: Hovedstyret, Elisabeth M, Silje T, Stine, Sissel + juniorlaget som skal sette ut bord og stoler Disse møter torsdag 3.mai kl.18:00
Lørdag 5.mai: Lempiser: Frank, Simen, Preben, Martin P, (disse får nærmere beskjed om tidspunkt)
Kjøkkenkomité: Unni og Astrid. Møter kl. 21:30
Barkomité: Randi I, Bjørn Are, Kirsti og Lise Møter kl.21:30
Vakt i hallen: Halvard Jakobsen (sjef) ,Geir H, Heidi N, Kjell K, Britt Anne K, Åge J, Frode M, Jan Tore T, Einar Martin, Per Otto P, Trude G, Bård G, Roberto, Hilde O Disse møter kl. 21:30- 02:30
Hein P, Halvard J, Tom W, Aleksander, Bjørnar, Inge B Disse møter kl. 23:00-04:00
Vi må stille med vakter som kan bære utstyr etter festen. Derfor er det noen som må være igjen etterpå.
Bandet trenger minimum seks karer til denne jobben. Hvis flere har mulighet til å være med å lempe utstyr, vil det gå mye fortere. Håper at flere kan bli igjen.
Ryddekomité: Erlend S (sjef), Laila F, Kristin F, Charles M, Øyvind K + A-lagsspillere som skal bære bord og stoler. Disse møter søndag 6.mai kl.13:00
Mvh Kirsti Iversen
I forbindelse med kommende helgs store fest med Vassendegutane i Herøyhallen har hun sendt ut følgende brev om arbeidsoppgaver til de frivillige:
Komitébrev til de som har oppgaver i forbindelse med fest i herøyhallen 5.mai
Rigging av scene torsdag ettermiddag (3.mai) kl.18:00: Otto (sjef), Svein Asbjørn, Johnny, Arnt Erling, Trond, Tore G, Torstein L
Pyntekomité: Hovedstyret, Elisabeth M, Silje T, Stine, Sissel + juniorlaget som skal sette ut bord og stoler Disse møter torsdag 3.mai kl.18:00
Lørdag 5.mai: Lempiser: Frank, Simen, Preben, Martin P, (disse får nærmere beskjed om tidspunkt)
Kjøkkenkomité: Unni og Astrid. Møter kl. 21:30
Barkomité: Randi I, Bjørn Are, Kirsti og Lise Møter kl.21:30
Vakt i hallen: Halvard Jakobsen (sjef) ,Geir H, Heidi N, Kjell K, Britt Anne K, Åge J, Frode M, Jan Tore T, Einar Martin, Per Otto P, Trude G, Bård G, Roberto, Hilde O Disse møter kl. 21:30- 02:30
Hein P, Halvard J, Tom W, Aleksander, Bjørnar, Inge B Disse møter kl. 23:00-04:00
Vi må stille med vakter som kan bære utstyr etter festen. Derfor er det noen som må være igjen etterpå.
Bandet trenger minimum seks karer til denne jobben. Hvis flere har mulighet til å være med å lempe utstyr, vil det gå mye fortere. Håper at flere kan bli igjen.
Ryddekomité: Erlend S (sjef), Laila F, Kristin F, Charles M, Øyvind K + A-lagsspillere som skal bære bord og stoler. Disse møter søndag 6.mai kl.13:00
Mvh Kirsti Iversen